Girls Tad & Loreen & Avi & Shanaz
S4, A8: Hannah neemt haar nieuwe vriend mee voor een uitje. Marnie en Desi maken ruzie over geld. Het etentje van Loreen en Tad met hun vrienden verloopt erg gespannen.