S1, A14: Coulson gaat tot de aanval over om Skye te redden en schakelt de hulp in van Wards voormalige superieur John Garrett (Bill Paxton). Hij ontdekt schokkende feiten over zijn eigen leven en over S.H.I.E.L.D.