The Walking Dead Tell It to the Frogs
S1, A3: Rick besluit om terug te gaan naar Atlanta om de zak met geweren op te halen en het leven van een man te redden. Lori en Shane moeten omgaan met de verrassende terugkeer van iemand van wie ze dachten dat hij dood was.