Tested
S5, A16: De jongens worden getest op SOA's. Artie heeft iets onder de leden en moet dat delen met z'n sekspartners. Kurt en Blaine krijgen relatieproblemen als de pondjes er bij Blaine aanvliegen. Met de nummers: Addicted To Love, I Want To Know What Love is, Let's Wait Awhile en Love Is A Battlefield.