S4, A6: Wanneer een vrouwelijke legerofficier een aannemer ervan beschuldigt dat hij haar heeft geprobeerd te verkrachten in Afghanistan, moet Alicia bewijzen dat hij niet beschermd wordt door een wet die bepaalt dat militairen het leger niet kunnen aanklagen. Peter krijgt te maken met een nieuw probleem in zijn gouverneurscampagne.