S5, A18: Met de nummers: Wake Me Up, Doo Wop (Do That Thing), Story Of My Life, Piece Of My Heart en The Rose. Rachel zet haar rol in Funny Girl op het spel als ze auditie doet voor een nieuwe TV-serie. Mercedes probeert Santana te helpen met haar platencontract en Blaine sluit zich aan bij een ouder, rijk society-type.