Game of Thrones The Bear and the Maiden Fair
S3, A7: Dany onderhandelt met een slavendrijver. Sansa maakt zich zorgen over haar toekomst, Shae over Tyrion. Tywin adviseert de koning. Brienne komt oog in oog te staan met een geduchte tegenstander.