Entourage The Big Bang
S8, A6: Na zijn interview probeert Vince het goed te maken met journaliste Sophia Lear. Ari krijgt een reality check van zijn advocaat over zijn scheiding. Eric krijgt een groot cadeau van Melinda Clarke en verontrustend nieuws van Johnny Galecki.