The Calm
S1, A11: Als het voedsel in het kamp op dreigt te raken, gaan Clarke en Finn met een groep op jacht. Dat brengt ze in een lastig parket. Als Finns leven in gevaar is, neemt Clarke een beslissing die alles op zijn kop zet. Raven doet Bellamy een aanbod waar hij geen nee tegen kan zeggen. Kane zet zijn level op het spel op de Ark en wordt herenigd met kanselier Jaha en Abby.