Modern Family The Closet Case
S7, A3: Omdat Phil de coole vader is, helpt hij Haley Claire te overtuigen om Dylan tijdelijk te laten intrekken, maar nadat hij heeft gezien hoe intiem samenwonen is, heeft Phil grote twijfels. Mitch neemt een broodnodige werkopdracht op zich die toevallig voor de grootste rivaal van Jay is: Closets, Closets, Closets! Dit valt niet goed bij Jay. Gloria en Cameron zijn het oneens over hoe ze het probleem van Manny met meisjes op school moeten aanpakken.