The Americans The Deal
S2, A5: Philip en Elizabeth krijgen eindelijk een nieuwe contactpersoon en Philip probeert de problemen na de eerdere operatie op te lossen. Elizabeth, die zich voordoet als Clarks zus Jennifer, wil Martha weer aan haar kant krijgen. Stan zoekt een vermiste wetenschapper. Oleg en Arkady blijven het oneens, waardoor Nina tussen FBI en KGB gevangen zit.