S4, A5: De trailer van Medellin is uitgelekt op YouTube en Billy geeft Eric de schuld. Drama wordt lid van een exclusieve medische marihuanaclub. Ari en Lloyd saboteren de boel zodat Vince zijn volgende project kan krijgen.