S5, A5: De Glee Club leert de dans van het moment: twerken. Marley komt achter Jake's relatie met Bree en Rachel wil Kurt overhalen om samen met haar een tatoeage te nemen. Met de nummers: You Are Woman, I Am Man, Blurred Lines, If I Were A Boy, Wrecking Ball en On Our Way.