The End
S8, A8: Na een eerste afspraakje trekt Vince alles uit de kast voor Sophia. Ari en mevrouw Ari doen een stap voorwaarts, en een stap terug, bij de therapie. Drama, Turtle en Vince proberen Sloan over te halen Eric nog een kans te geven.