Once Upon a Time The Final Battle Part 2
S6, A22: Sneeuw, Charming, Regina, Zelena en Haak zitten gevangen in een afbrokkelend Sprookjesland en proberen wanhopig een manier te vinden om zich met Emma en Henry te verenigen.