The Gift of Hunger
S1, A7: Als de kinderen hun neus ophalen voor Dré's goedkope lievelingsrestaurant in zijn oude buurt, vindt hij dat het tijd wordt om ze bij te sturen. Hij zegt dat ze allemaal maar een baantje moeten nemen. Maar als Andre Jr en Zoey op zijn kantoor komen werken, kan hij niet voorkomen dat hij steeds ingrijpt. De pogingen van Jack en Diane om wat extra geld te verdienen zorgen ervoor dat de buren denken dat ze krap zitten, en dat vindt Bow gênant.