Nikita The Guardian
S1, A5: Division-agent Owen (DEVON SAWA) ontsnapt na een bankoverval en wordt een voortvluchtige. Alex probeert Nikita te waarschuwen, maar ze wordt betrapt door Thom. De twee delen een intiem moment.