The Legend
S4, A10: Michaels gezondheid dwingt Sara om hem mee te nemen naar het ziekenhuis. Sucre en Lincoln komen in een explosieve situatie terecht. Mahone heeft de ontwerpen van het gebouw van de Company, terwijl agent Self een verrassende medestander ontmoet.