S6, A1: In deze eerste aflevering van seizoen zes blijft Alicia bij haar besluit om zich niet verkiesbaar te stellen voor officier van justitie, ondanks Eli’s pogingen om haar over te halen. Diane sluit zich als partner aan bij Florrick/Agos, maar een interne crisis brengt het hele kantoor in gevaar.