The Americans The Magic of David Copperfield V: The Statue of Liberty Disappears
S4, A8: Philip en Elizabeth gaan tot het uiterste als ze met trouwe agenten te maken krijgen. Behouden ze hun pattriotisme en blijven ze overeind?