Modern Family The More You Ignore Me
S7, A6: Claire en Phil hebben hun handen vol als Luke wordt gearresteerd omdat hij zonder rijbewijs heeft gereden. Dan zien ze Alex uit een slijterij sluipen, en dat alles bovenop alle problemen die Phil al heeft, aangezien hij te kampen heeft met wat persoonlijke onzekerheden. Cam probeert Gloria ervan te overtuigen de hete saus van haar familie na te maken en te verkopen, terwijl Mitch Jay helpt een video te maken ter begeleiding van zijn Titans of Industry-prijs. Haley en Dylan hebben een ongemakkelijke ontmoeting met Andy en Beth in de bioscoop.