The Rhodes Not Taken
S1, A5: Will vindt de Glee Club te gezapig en haalt zijn voormalige klasgenoot April Rhodes erbij (Chenoweth in een gastrol) om de boel wat op te peppen. Dat lijkt te werken, totdat hij beseft dat er een belangrijk lid zal afvallen. Met de nummers 'Somebody to Love', 'Maybe This Time', 'Alone' en 'Last Name'.