The SnO.C.
S2, A5: Seth, Ryan, Summer en Marissa gaan naar het SnO.C. Winter Ball. Julie en Jimmy brengen samen tijd door als voorzitters van het comité en Sandy komt steeds dichter bij de waarheid die Caleb heeft achtergehouden.