Glee The Sue Sylvester Shuffle
S2, A11: Mr Schuester en Coach Beiste proberen de ruzies tussen de Glee Club en het footballteam te sussen. Sue wil de cheerleading Nationals winnen en ontvouwt een riskante tactiek. De lederen van New Directions storten zich op Thriller, de megahit van Michael Jackson. Met de nummers: Need You Now, She's Not There, Bills, Bills, Bills en Thriller/Heads Roll.