The Well
S1, A8: In de nasleep van de gebeurtenissen uit de speelfilm "Thor: The Dark World" moeten Coulson en de agenten van S.H.I.E.L.D de scherven bij elkaar rapen. Maar daarbij dreigt een teamlid vernietigd te worden.