The Wine Festival
S4, A8: De reactie op de nieuwste wijn van Ojai op het lokale wijnfestival kan de zegen of ondergang van het bedrijf worden. Nora is verliefd op een jongere man. De sprookjesromance van Sarah en Luke ondervindt echte problemen. Rebecca probeert tijd alleen met Justin te vinden, zodat ze hem kan vertellen dat ze zwanger is.