Throwdown
S1, A7: Sue dwingt de scholieren om de concurrentie met elkaar aan te gaan, om voor onenigheid te zorgen, maar het gaat pas echt mis als Will en zij bij de rector moeten komen. De clubleden scharen zich achter Quinn als er iets schokkends boven water komt. Met de nummers 'Hate on Me', 'No Air', 'You Keep Me Hangin' On' en 'Keep Holding On'.