Time To Move On
S5, A7: Nu Travis binnen een paar maanden zal afstuderen, begint Jules zich zorgen te maken over de vooruitzichten die Travis na z´n studie heeft. Laurie en Ellie doen zich voor als een lesbisch stel in een wanhopige poging om Stan op een chique school te krijgen. Ondertussen staat Andy erop een kattenvideo te maken met de jongens ter gelegenheid van Bro-day.