Together
S2, A10: Seizoensfinale. Hannah staat voor een onoverkomelijke schrijfopdracht. Marnie interpreteert de bedoelingen van Charlie verkeerd. Ray zet een carrierestap waarmee hij indruk hoopt te maken op Shoshanna.