Torah! Torah! Torah!
S3, A2: Simone en Sipowicz gaan op zoek naar de moordenaar van een jong meisje. Later gaan Sipowicz en Medavoy undercover als rabbijnen om een waardevolle gestolen Thora terug te vinden.