Once Upon a Time Tougher Than The Rest
S6, A11: Nu Sneeuw nog steeds slaapt in Storybrooke, snellen David en Haak naar Gideon voordat hij bij Emma is. Ondertussen worstelt Regina met het besef dat iedereen, zelfs Robin, beter af is in de parallelle wereld waar de Boze Koningin verslagen was.