S3, A17: Janine geeft Diane een witte pop voor haar verjaardag, en als Bow hem probeert om te ruilen voor een zwarte pop, is ge geschokt over het gelimiteerde aanbod. Dre verwijt het gebrek aan representatie van Afro-Amerikanen in de media, maar realiseert dat hij zijn eigen vooroordelen heeft. Ondertussen zet Ruby Junior in om haar kaartspel-partner te worden.