Tree Trippers
S5, A5: Om Vince te helpen zijn hoofd leeg te maken en een belangrijke carrièrebeslissing te nemen, zorgt Drama ervoor dat de jongens op een geestverruimende reis naar Joshua Tree gaan. Lloyd helpt Ari door een slechte trip.