Turn
S1, A15: Een terreurcel probeert te infiltreren in Quantico, waardoor Miranda en Liam een dodelijke prijs moeten betalen. In de toekomst krijgt Alex nog steeds instructies van de terrorist en hangt het leven van Claire Haas aan een zijden draadje.