My Name Is Earl Twee ballen, twee slagen
S2, A20: Na de onverwachte dood van Richard Chubby, de machtigste man in Camden, komt de veel wredere en gemenere jonge Chubby weer in de stad wonen om het familiebedrijf te runnen. Terwijl Earl bezig is om weer een nummer van zijn lijst af te strepen, leren zowel hij als de jonge Chubby wat opoffering nu werkelijk inhoudt.