S6, A17: De partners van Florrick/Agos/Lockhart zijn het niet eens over de toekomst van het kantoor, maar dan worden ze het slachtoffer van een cyber-hack nadat ze een filmproducent als cliënt aannemen wiens werk illegaal gedeeld wordt op een peer-to-peerwebsite.