Criminal Minds Unknown Subject
S7, A12: Het BAU-team gaat naar Houston als een verkrachter die bekend staat als 'The Piano Man' terugkomt om z'n vroegere slachtoffers te belagen; Prentiss probeert haar trauma van vorig jaar en haar terugkomst bij het team te verwerken.