Unplugged
S2, A5: Claire en Phil merken dat iedereen te druk bezig is met hun elektronica om daadwerkelijk met elkaar te communiceren en ze dagen de familie uit om te zien wie het langst offline kan blijven. Het is een race tegen de klok wanneer Mitchell en Cameron wanhopig proberen om Lily op de beste kleuterschool te krijgen en Jay en Manny maken zich zorgen over hoever Gloria zou gaan om hun probleem met de blaffende hond van de buren te verhelpen.