Burn Notice Vijanden van Vijanden
S5, A6: Michael moet de CIA helpen een wapen van een gewelddadige Servische bende op te sporen. Als onderdeel van het plan gaat Sam undercover bij een heroïnehandelaar, maar de CIA laat hem stikken omdat ze het niet met zijn werkwijze eens zijn. Gastoptreden van Lauren Stamile.