Angel Vijf bij vijf
S1, A18: Wolfram & Hart benadert Faith met de belofte dat alle aanklachten tegen moord waarmee ze in Sunnydale wordt geconfronteerd, zullen worden ingetrokken in ruil voor een kleine gunst: het doden van Angel.