Justified Vogelvrij
S4, A8: Boyd (Walton Goggins) gebruikt het contract van de Detroit-maffia bij Drew Thompson om zich op zijn eigen vijanden te richten. Raylan's (Timothy Olyphant) zoektocht naar de ontbrekende drugskoerier leidt hem naar de ondervraging van de voormalig sheriff van Harlan die in hechtenis zit.