S3, A2: Als Michael het water uit komt, wordt hij niet meer gezocht door de organisatie die hem op de zwarte lijst zette. Ze beschermen hem echter ook niet en de politie is een onderzoek naar hem gestart. De oude vriend die hem helpt bij het verlaten van de gevangenis, heeft een klus voor hem: de uitlevering van een misdadiger die landeigenaren afperst in een land in Latijns-Amerika.