S3, A1: De seizoenspremière speelt zich af drie maanden na de tragische gebeurtenissen in Mount Weather. Omdat er een premie staat op het hoofd van Clarke trekt een team onder leiding van Bellamy en Kane Grounder-gebied in om haar te redden.