We Are Grounders - Part II
S1, A13: In de eerste seizoensfinale smeekt Clarke Bellamy om het juiste te doen als het conflict op aarde een kookpunt bereikt. Bellamy dwingt Octavia tot het nemen van een moeilijke beslissing. Raven en Jasper belanden in een race tegen de klok en Finn onderneemt een gewaagde actie. De situatie op de Ark komt tot een bloedstollende apotheose.