Life in Pieces Wenkbrauw Anoniem Gevangen Juweel
S2, A3: Als Tim per ongeluk een groot stuk wenkbrauw afscheert voor een belangrijke fotoshoot, hoopt hij dat de verzorgingstips van Jen en Colleen hem kunnen helpen. Als Gigi overlijdt, doet Greg een anonieme donatie met het geld dat ze hem heeft nagelaten, maar hij realiseert zich later dat hij ervoor erkend wil worden. John leert uit de eerste hand hoe Gigi's leven in het verpleeghuis was. Joan eert de nagedachtenis van haar moeder met ongebruikelijke juwelen.