Witte zaken en de weg terug
S2, A14: Een mysterieuze dood in een leeg, hoog gebouw trekt Rosie en Villa de binnenste cirkel van een voormalige kindster in die misschien een comeback plant. Intussen voelt Rosie de effecten van Donna's betrokkenheid bij Magic City Lab, en schokkende onthullingen van Hornstock en Rosie tillen hun relatie naar een nieuw niveau.