Fresh Off the Boat Wonder in de saaie straat
S2, A5: Het is de eerste Halloween van de Huangs in de buitenwijk en Louis is vastbesloten om hun 'saaie' straat te transformeren tot een gewilde bestemming voor trick-or-treaters. Terwijl Louis, Eddie, Emery, Evan en zelfs oma Huang met hun gedetailleerde kostuums pronken, heeft Jessica grotere plannen – om haar beleggingsobject te beschermen tegen vernielende tieners.