How I Met Your Mother Zeg 'cheese'
S5, A18: Als Ted Lily's verjaardagsetentje verpest door een date mee te brengen, doet Lily er alles aan om haar weg te houden van de traditionele foto die ze elk jaar van de groep maakt.