Jesse Stone: Lost In Paradise
Jesse Stone, politiechef in Paradise, gebruikt een paar welverdiende vakantiedagen om naar Boston te gaan, waar inspecteur Sydney Greenstreet, assistent-commandant Moordzaken, vanwege Stone's ervaring in LA als rechercheur van moordzaken een beroep doet op zijn expertise in verband met een aantal coldcasemoorden.