A Chiara
Het verhaal van de 15-jarige Chiara wiens hechte familie uit elkaar valt nadat haar vader hen in Calabrië in de steek laat. Chiara gaat op onderzoek om te begrijpen waarom haar vader is verdwenen en naarmate ze dichter bij de waarheid komt, wordt ze gedwongen te beslissen over haar toekomst.